Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості

Тиждень «Marketing Weeks» запалав неймовірною енергією

28 жовтня студенти-маркетологи 2-го курсу (група МА-2) запалили вогник амбіцій у першокурсників (групи МА-1а та МА-1б) на заході «MARKETING START UP: від ідеї до успіху».

Це був день, коли теорія стала практикою: команди створювали нові продукти, бачили потенціал там, де інші бачать лише проблеми, розробляли стратегію ремаркетингу та робили перші кроки у світ маркетингу.

Особливим джерелом натхнення стали доповіді та презентації, присвячені бізнес-легендам. Студенти занурилися в історії: Стіва Джобса — як приклад маркетингу інновацій та створення культу бренду; Рея Крока — як демонстрацію масштабування бізнес-моделі та використання франчайзингу для підкорення світу.

Наші студенти — не просто навчаються, вони вже створюють своє майбутнє та майбутнє українського бізнесу.