Психологічна служба надає психологічну допомогу здобувачам освіти, викладачам, батькам та працівникам коледжу.
Психологічна служба коледжу діє відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №27 від 03 травня 1999 року «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України», керується в своїй роботі Етичним кодексом, прийнятим 20 грудня 1990 року.
Основною метою психологічної служби коледжу є забезпечення та підвищення ефективності освітнього процесу, захист психологічного здоров’я усіх його учасників на основі застосування методів і технологій практичної психології.
Дорогі здобувачі освіти!
Якщо Ви зіткнулися з труднощами в навчанні, Вам важко адаптуватися в новому навчальному колективі чи до умов проживання в гуртожитку, Ви відчуваєте труднощі в спілкуванні з батьками, викладачами чи однолітками, маєте бажання вирішити свої проблеми, прагнете до самопізнання та самовдосконалення – психолог завжди готовий Вас вислухати та допомогти.
Степась Марія Михайлівна
практичний психолог
КОНСУЛЬТАЦІЯ
Якщо у Вас виникли запитання щодо діяльності психологічної служби коледжу, є необхідність отримати консультацію з питань, котрі хвилюють Вас, або вирішити Ваші соціально-психологічні проблеми, просимо звертатися за груповими та індивідуальними консультаціями до практичного психолога ВСП «Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості НУХТ» за адресою вул. І.Пулюя,42 каб.208 щоденно з 9:00 до 17:00 год. крім суботи та неділі.
Приватне повідомлення практичному психологу можна надіслати електронною поштою за адресою mariiabila@lfkhpp.ukr.education, а також Ви маєте можливість скористатися Скринькою довіри, яка розміщена у фойє коледжу.
РЕКОМЕНДАЦІЇ СОЦІАЛЬНО – ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ
Ефективне вирішення конфліктів в коледжі
При виникненні конфліктів в першу чергу батькам необхідно вислухати думку власної дитини, без оцінки її дій і звинувачень. Атмосфера при бесіді повинна бути довірлива.
Враховуйте можливість фальсифікації інформації під час її передачі.
Після цього обговоріть ситуацію, що склалася і акуратно підведіть дитину до думки про те, що причиною сварки стало непорозуміння.
Наступним кроком має бути ознайомлення з точкою зору протилежної сторони конфлікту (педагога, інших студентів)
Контролюйте свої емоції. Уникайте суджень щодо дій та висловлювань протилежної сторони.
Пам’ятайте!
У жодному випадку Ви НЕ маєте права морально чи фізично чіпати здобувачів освіти!
Пошук виходу з конфлікту має відбуватися при спільній бесіді батьків, здобувачів освіти і куратора. Якщо спроби вирішення конфлікту зазнають фіаско, слід звернутися до адміністрації, до соціально – психологічної служби.
Але якщо у здобувачів освіти при конфліктах з одногрупниками регулярно з’являються синці, доведеться діяти рішуче і підключати керівництво коледжу та інших батьків.
Профілактика конфліктів у коледжі
Для того, щоб здобувачі освіти не потрапляли в гущу конфліктів, виховуйте у них почуття власної гідності та толерантне ставлення до оточуючих.
Привчайте здобувачів освіти ні в якому разі не показувати свій страх і не піддаватися на провокації. Але при цьому необхідно прищеплювати їм повагу до викладачів та оточуючих.
Інформаційні матеріали у файлах
Психологічна допомога здобувачам освіти
Поради психолога, які допоможуть батькам зрозуміти проблеми підліткового віку
Поради, щодо встановлення довіри між підлітком і дорослим
Рекомендації по роботі з агресивними підлітками
Як допомогти дітям пережити травматичні події
Як заспокоїтись і контролювати стрес
Техніки відновлення для сімей військових цивільних та дітей
7 завдань для психічного здоров’я
Все про ПТСР і яку допомогу можете надати Ви
Тренінг «Твоє життя-твій вибір» за організації практичного психолога