Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості

Заочне відділення


    ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНІ ПРОГРАМИ:
  • Виробництво харчової продукції;
  • Виробництво хліба, кондитерських,
  • макаронних виробів і харчоконцентратів;
  • Технології харчових продуктів, напоїв,
  • мінеральних та питних вод;
  • Готельно-ресторанна справа;
  • Диджитал облік і оподаткування.

Підготовка здобувачів освіти за заочною формою навчання у ВСП «Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій» проводиться відповідно до Закону України «Про фахову передвищу освіту», «Положення про організацію навчального процесу в Національному університеті харчових технологій та його відокремлених структурних підрозділах», «Положення про організацію освітнього процесу у ВСП «Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості НУХТ», «Положення про організацію заочної форми навчання у Львівському державному коледжі харчової і переробної промисловості НУХТ».

Заочне відділення коледжу є важливим структурним підрозділом ВСП «Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій» і здійснює підготовку фахівців за освітньо-професійним ступенем «фаховий молодший бакалавр».

Основним завданням заочної освіти є створення зручніших і комфортніших умов навчання для здобувачів, які бажають отримати освіту без відриву від виробництва, або не мають можливості навчатись за денною формою. Сучасні педагогічні технології та методи навчання дозволяють підготувати висококваліфікованих і конкурентоспроможних на національному і міжнародному ринках праці фахівців, які здатні швидко адаптуватися до динамічних змін та готові до викликів сьогодення.

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Організація заочного навчання здійснюється відповідно до робочих навчальних планів певної спеціальності та графіку навчального процесу.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу zaoch-stud1.jpg

Графіком навчального процесу передбачається три сесії протягом навчального року: одна настановча та дві лабораторно-екзаменаційні. Сумарна тривалість сесій на навчальний рік відповідає обсягу регламентованих законодавством додаткових відпусток (ст. 216 – 220 КЗпП України та ст. 15 Закону України «Про відпустки»).

Навчальний процес для здобувачів освіти заочної форми навчання включає: аудиторні заняття (лекції, семінари, практичні і лабораторні заняття, консультації), виконання домашніх контрольних робіт, курсових робіт та проєктів, самостійну роботу і консультації з окремих розділів і тем дисципліни, проведення контролю знань (заліки, екзамени, захист курсових робіт та проєктів). Для кожного здобувача складається індивідуальний навчальний графік на навчальний рік.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу zaoch-stud2.jpg

У навчальному процесі на відділенні застосовується модульно-рейтингова система оцінювання знань та вмінь здобувачів освіти, методи активного навчання, комп’ютерна техніка.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу zaoch-stud3.jpg


САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ–ЗАОЧНИКІВ

Важливим чинником в організації самостійної роботи здобувачів є методичне забезпечення навчального процесу.

У циклових комісіях розроблені методичні вказівки до виконання індивідуальних завдань у формі домашніх контрольних робіт та курсових робіт та проєктів.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу metod2web.jpg

Основними ознаками заочного навчання є не тільки аудиторне спілкування, а також використання інформаційно-комунікаційних технологій для організації діалогу між студентом і викладачем, широке використання комп’ютерних технологій для представлення навчального матеріалу у доступнішій для отримання необхідних знань і умінь формі.

Під час викладення навчального матеріалу використовуються комп’ютерні технології: мультемедіа, флеш анімації, відео тощо

Практичні навики здобувачі набувають під час проходження виробничої практики на базових підприємствах харчової промисловості, у топових підприємствах індустрії гостинності та у кращих підприємствах готельно-ресторанного господарства.

У коледжі проводиться відкритий захист практики з метою формування професійного потенціалу, творчого пошуку і мотивації до розвитку.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу zaoch-stud6.jpg


ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

Підсумковий контроль – це семестровий контроль, що проводиться в обсязі навчальних матеріалів, визначеному робочими навчальними програмами навчальних дисциплін, що вивчаються протягом семестру у терміни, встановлені робочим навчальним планом. Він може здійснюватися у таких формах:

екзамен – форма підсумкового контролю засвоєння студентом теоретичного і практичного матеріалу з певної навчальної дисципліни;

диференційований залік – оцінювання рівня засвоєння студентом навчального матеріалу з певної дисципліни на підставі результатів виконання індивідуальних завдань.

Здобувач допускається до складання екзамену чи заліку, якщо він виконав усі види робіт, передбачених робочою навчальною програмою навчальної дисципліни.

Атестація здобувачів фахової передвищої освіти, які закінчують навчання в коледжі за певним освітньо-кваліфікаційним ступенем – це встановлення відповідності рівня якості отриманої ними освіти вимогам діючих стандартів за спеціальністю. Атестація здійснюється екзаменаційною комісією, яка створюється щорічно для кожної спеціальності.

Атестація випускників здійснюється у формі кваліфікаційних іспитів за спеціальностями. Її основна мета – об’єктивна оцінка рівня знань, умінь та інших компетентностей здобувача освіти. Особі, яка успішно виконала освітньо-професійну програму (ОПП), видають диплом фахового молодшого бакалавра.