Продовжуючи тиждень ЦК «Економічних дисциплін» 2 листопада відбувся бізнес-тренінг на тему: «Лайфхаки з маркетингу та продажів»
У сучасному цифровому суспільстві соціальні медіа стали невід’ємною частиною нашого життя.
Сьогодні ми говорили про те, як важливо розвивати свій бізнес у цифровій ері.
SMM (соціальний медіа маркетинг) і продажі в інтернеті стали не просто трендом, а невідʼємною складовою частиною будь-якого підприємства.
Слухачі отримали знання, як розробити діючі стратегії просування , які можна використовувати в реальних бізнес-ситуаціях.
Спікери розказали про те, як привернути увагу клієнтів, розробити ефективні маркетингові кампанії комунікації для збільшення продажів.
На завершення, слухачі мали можливість поставити питання і отримати відповіді від фахівців, які вже досягли успіху у своїй сфері.