29 вересня 2021 року викладачами циклової комісії готельного обслуговування проведено заняття-екскурсію на тему «Організація прийому та розміщення іноземних і вітчизняних туристів у готелі» для студентів ІІ курсу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» на базі готелю «Нобіліс».
Готель «Нобіліс» – п’ятизірковий готель у центрі Львова, який входить в престижний перелік «100 кращих готелів України» є стейкхолдером, який активно співпрацює з нашим закладом освіти, зокрема директор готелю, к.і.н. Леда А.Я. є активним учасником освітнього процесу з підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи.
Процеси обслуговування у сфері гостинності є важливим фактором, що зумовлює вплив на якість туристичного продукту, фінансово-економічну ефективність функціонування та процеси управління готельно-туристичною галуззю. Організація процесу обслуговування у готелях є стандартною щодо таких підприємств, однак у кожному закладі, залежно від розмірів, структури, категорії, типу, ринкового сегменту, обслуговування клієнтів характеризується певною ідентичністю.
Для підготовки конкурентоздатних фахівців з готельно-ресторанної справи вкрай важливим є надбання практичних навичок з вивчення і дослідження особливостей роботи діючих підприємств готельного господарства та закріплення отриманих під час навчання теоретичних знань. Важливою частиною заняття була можливість отримати відповіді на питання щодо особливостей роботи готелю в час пандемії COVID-19.
Висловлюємо подяку керівництву готелю «Нобіліс» за можливість проведення заняття викладачами циклової комісії, активну участь у занятті менеджера готелю – Софії Дяк і сподіваємося на подальшу співпрацю!