ВСП «Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості НУХТ» запрошує стейкхолдерів (роботодавців) до участі в анкетуванні з метою вдосконалення освітньо-професійних програм та підвищення якості фахової підготовки здобувачів, їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Дякуємо за співпрацю!
Просимо пройти онлайн-опитування
Стейкхолдери (англ. Stakeholders) – зацікавлені сторони, фізичні та юридичні особи, які мають легітимний інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність. Іноді їх називають групами інтересів або групами впливу.
Зовнішні стейкхолдери:
- держава, яка здійснює нормативно-правове регулювання діяльності закладу освіти і основне замовлення на підготовку фахівців через розподіл державного (регіонального) замовлення на підготовку кадрів;
- регіональні органи державної влади та органи місцевого самоврядування;
- роботодавці (державні, комунальні підприємства, промислові підприємства; малі та середні підприємства; організації), які зацікавлені в компетентних спеціалістах;
- школярі, абітурієнти та їх батьки, які знаходяться на стадії вибору закладу освіти;
- освітні установи різних типів та видів;
- різноманітні громадські організації та об’єднання, які безпосередньо не пов’язані із системою освіти (політичні партії, етнічні та інші соціальні групи, творчі спілки, наукові установи тощо), але які зацікавлені у соціальному партнерстві.
Внутрішні стейкхолдери:
- різні категорії осіб, що отримують освіту та їх батьки;
- педагогічні працівники, навчально-допоміжний та адміністративно-управлінський персонал.
Мета співпраці стейкхолдерів (груп впливу) полягає у координації діяльності здобувачів, адміністрації та зацікавлених сторін, структурних підрозділів для сконцентрованої роботи, направленої на удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, позитивну динаміку зростання показників якості освіти в Коледжі.
Завдання груп впливу:
1.Внутрішніх:
- сформувати академічну спільноту на принципах академічної доброчесності, прозорості, неупередженості та достовірності інформації;
- сприяти покращенню побутових умов здобувачів освіти та матеріально- технічного забезпечення освітнього процесу;
- брати участь у моніторингу якості нормативних документів (освітньо-професійних програм, робочих програм навчальних дисциплін, методичного забезпечення освітнього процесу тощо);
- впливати на покращення якості освітньої діяльності та якості викладання навчальних дисциплін, практичної підготовки тощо.
2.Зовнішніх:
- визначати пріоритетні напрямки запровадження інновацій у харчовій і переробній промисловості;
- сприяти проходженню виробничої та переддипломної практик та ознайомленню з інноваціями в у харчовій і переробній промисловості;
- надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти та необхідних компетенцій для опанування інноваціями у харчовій і переробній промисловості.
Результати опитування стейкхолдерів ОПП
Підрозділ сприяння працевлаштуванню випускників
Положення про підрозділ сприяння працевлаштуванню випускників
Договори про співпрацю (партнерство) з роботодацями