14 жовтня 2024 року у рамках співпраці з представниками готельно-ресторанного бізнесу відбулася продуктивна зустріч зі стейкхолдером, організована у форматі екскурсії до готелю «Дністер».
Здобувачі освіти за освітньо-професійними програмами «Готельно-ресторанна справа» та «Виробництво харчової продукції» разом із Марією ПІХ (заступниця директора з виробничого навчання, к. е. н.), Оксаною ШЕРЕМЕТОЮ (в. о. завідувача відділення готельно-ресторанної справи, к.і.н.), Романою СТАРИК ( завідувачка економічного відділення, к. е. н.), Оксаною ШНЯК (завідувачка відділення компʼютерних технологій та галузевого машинобудування), Наталією ЧЕРЕДНЯК (голова циклової комісії готельно-ресторанної справи) та Галиною ЯСІНСЬКОЮ (викладачка циклової комісії виробництва харчової продукції) мали можливість ознайомитися з усіма аспектами функціонування сучасного чотиризіркового готелю.
Учасники побачили роботу різних відділів: рецепції, служби прибирання, ресторану та конференц-сервісу. Директор готелю Андрій БАЛАГУРА розповів про ключові аспекти управління готелем та сучасні виклики, з якими стикається індустрія гостинності, а також підкреслив, що сучасні фахівці повинні не лише добре володіти професійними навичками, але й постійно вчитися та вдосконалюватися, щоб відповідати вимогам ринку.
Керівниця MICE відділу Ірина САЛО розповіла про історію готелю, організацію ділових заходів, провела екскурсію по номерах стандарт Double, Twin, Lux та конференц-зали.
Директор ресторану Андрій САВАРИН наголосив на важливості підтримки високих стандартів якості в обслуговуванні та харчуванні вітчизняних та іноземних гостей.
Несподіванкою була зустріч на кухні з випускником коледжу Русланом ГОЛКО, який на даний момент є провідним кухарем у ресторані готелю. Він висловив щирі слова вдячності за ті знання, що отримав під час навчання у ВСП ЛФКХПП НУХТ.
Такі екскурсії допомагають студентам краще зрозуміти, як працює готельна індустрія «зсередини», і які навички та знання потрібні для успішної кар’єри у сфері гостинності. Успішна взаємодія зі стейкхолдерами сприяє вдосконаленню освітніх програм, адаптуючи їх до реальних потреб ринку та сучасних тенденцій індустрії гостинності.
Дякуємо адміністрації готелю «Дністер» за організацію такого важливого та професійного заходу.