16 березня 2023 року відбулося чергове засідання методичної ради Львівського фахового коледжу харчової і переробної промисловості НУХТ, на якому було розглянуто ряд важливих питань, зокрема:
1. Про стан вивчення роботи педагогічних працівників, які атестуються в поточному навчальному році.
Доповідала: методист коледжу, секретар атестаційної комісії Анна Тисяк
2. Розвиток творчих здібностей студентів як важливий фактор при організації і функціонуванні предметних гуртків.
Доповідали: керівники гуртків Оксана Стадник, Марта Брусенцова.
3. Про дотримання учасниками освітнього процесу «Положення про академічну доброчесність»
Доповідали: методист коледжу к.п.н.,Ольга Туриця; в.о. завідувача відділення готельно-ресторанної справи, Олег Пастирський
Директор коледжу, к.е.н, доцент Михайло Григорців, наголосив на важливості дотримання принципів академічної доброчесності під час написання курсових та дипломних робіт/проєктів здобувачами освіти, визначив завдання, над якими необхідно працювати для забезпечення якісної підготовки фахівців.
Щодо активізації висвітлення на сайті коледжу гурткової роботи до присутніх звернулася голова методичної ради, заступник директора з навчальної роботи, к.п.н. Ірина Тарасюк. Не залишилася поза увагою участь педагогічних працівників у нарадах і конференціях, наявність публікацій.
Методист коледжу Анна Тисяк наголосила на необхідності відповідального ставлення до написання навчальних та робочих програм.
Григорій Дідик, заступник директора з навчально-виробничої роботи наголосив на необхідності активізації профорієнтаційної роботи коледжу педагогічними працівниками.
Члени методичної ради дійшли висновку, що сучасна фахова передвища освіта повинна забезпечувати не лише підготовку компетентного фахівця, орієнтованого на постійний професійний розвиток, самовдосконалення, але й формування і розвиток у нього демократичних компетентностей – цінностей, ставлень, вмінь, знань та їхнього критичного розуміння. Тому одним із провідних завдань педагогів коледжу є організація навчання, яке повинно бути активним, цілеспрямованим, узгодженим, інтерактивним, критичним, заснованим на педагогіці партнерства та практичній діяльності.